KAM GA PORINITI? PREDVSEM PA, KOMU GA PORINITI?

gay-couple

Takšna nenavadna sobota je bila. Potrebna marsičesa in precej potrebna kvalitetne družbe. Vsaj tam proti večeru.

Vedela sem komu pisati za kavo, če hočem kvaliteto moškega intelekta in dobro dozo črnega humorja. Je odpisal kolega bloger, da pride v roku ene ure, kljub temu, da živi skoraj uro vožnje stran.

Dobila sem darilo za rojstni dan, kljub temu, da ga nisem ne želela, še manj pričakovala. Se mi pa zdi, da se še kar ni navadil mojega objemanja ob najinem srečanju in ob slovesu. Takšna sem, dragi moji ljudje, ki ste mi blizu srca. Vedno objamem, včasih tudi poljubim.

In sva začela.

Začetki pogovora so načeloma težki, meni ob njemu sploh ne. Navkljub standardnim začetnim vprašanjem kako in kaj, novo, staro, blablabla….

In sva nadaljevala.

Oh, so bile najine začetne debate globoke. Iz najinih ust so prihajale globočine Oprah, Ellen, dr. Tega in dr. Onega, psihologija, filozofija in veliko razmišljanj o ljubezni.

Sva šla še globlje in seks je bil na mizi. Zaupala sva si nekatere najtemnejše, skrite seksualne fantazije, brez zadrege in brez ovir.

Sem mu povedala, da navkljub mojim letom, še kar nisem doživela nekaj svojih večjih fantazij. In mi je posredno razkril, da navkljub svojim mladim letom, zna trdo prijeti, ko je potrebno. Pa še bič in lisice ima.

Bila sva kar soglasna glede meja. Ne jebeva drekofilije, živalske filije, otroške filije, nekrofilije in podobnih čudnih filij. Imava pa kar nekaj skupnih filij, ajde, fetišev. Sadomazo, recimo, zna biti zanimiv.

Povedala sem mu zgodbo mojega spolno osvobojenega prijatelja, o katerem je v enem od zapisov že tekla beseda, kako je leto nazaj povsem slučajno naletel in tudi nabrisal starejšega moškega. Zakaj? Ker znova in znova išče nove izzive, ker mu nič (nam) normalnega več ne dvigne penisa. Ker hoče in mora poskusiti vse.

In je, tudi to je storil. »Analiziral« je moškega. In drugič se je sam dal analizirati moškemu. In bilo mu je fantastično. Mi je on in mi je tudi moj današnji prijatelj razložil kako je s tem. Sem pa tudi nekaj sama vmes poguglala in se izobraževala. Moški imajo prostato in ženske imamo g točko. In ja, verjamem, da ko moškemu porineš penis v rit, prostata dela sto na uro.

Sicer pravi moj blogerski prijatelj, da on ne bi poskusil. Da ima vseeno tako rad ženske in žensko telo, da ga ne mika nič moškega v svojem anusu.

Jebat ga, nekatere pa.

In verjetno ko enkrat okusijo čare tega veličastnega uda, tudi oni ne morejo več brez njega. Ne verjamem, da je to povezano s homoseksualnostjo. Tudi s prijateljem sva se strinjala, da bi bilo tega še več, če ne bi bila homoseksualnost še vedno tabu. Že tako in tako je ogromno moških, ki svoje ženske varajo z moškimi. Nekateri res gay-i still in the closet in drugi, ki samo hočejo takšno ali drugačno masažo prostate.

Lahko pa se ženske in moški več pogovarjamo med seboj. Si razkrivamo svoje najbolj perverzne seksualne fantazije in si jih medsebojno uresničujemo. Brez ljubosumja in brez predsodkov. In mogoče bi bilo ne samo manj varanja, temveč tudi manj razhajanj.

Priznam, da sem ob prihodu domov razmišljala, da ga pokličem in prosim naj se vrne. So bile le hudo prostaške in libido dvigujoče debate. Ampak tip ni za enonočno avanturo. Pa ne po svoji želji, pač pa po mojem mnenju. Je za resno vezo ali za biti prijatelj.

In ga nisem poklicala. Navkljub temu, da me je precej napalil.

7 responses to “KAM GA PORINITI? PREDVSEM PA, KOMU GA PORINITI?

Komentiraj